Cruisefasen Dag 19

Dagens Vikt: 83,3 kg (-0,3)

Igår kväll hade jag ett så FÖRSKRÄCKLIGT godis sug, höll på att bli galen.
Hade jag haft en Chipspåse hemma kan jag lova att den rykt....
Men jag tog en halv burk Kesella vanilj och tryckte i mig, sedan blev det ett par nävar rostade sojabönor och då la det värsta suget sig.
Detta är första gången på snart 4 veckor jag känt sånt sug efter nått onyttigt, och jag hoppas jag slipper det igen.
Dukan lasagnen jag gjorde igår luktade Gött men tyvärr kan jag inte äta den förrän fredag då jag övergår till Protein/ Grönsaker. Carola tog en bit till sin matdosa idag och tyckte att den var JÄTTEGOD så det bådar gott.

Dagens Måltider:
Frukost: Lättfil, kanel, havrekli och frön
Mellanmål: Ägg
Lunch: Räkomelett och Chilikeso
Mellanmål: Ägg
Middag: Skinkfrittata med keso

Dagens Motion:
50 minuters Bungy Pump
2*20 minuters promenad (till & från jobbet)
30 minuters promenad med Gizmo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0