Cruisefasen Dag 21

Dagens Vikt: 82,6 (-0,3)

4 veckor har nu avverkats i DUKAN varav 1 Attackvecka & 3 Cruiseveckor och jag kan inte annat än vara nöjd.
Under dessa veckor har jag inte fuskat en enda gång.
Inget, chips, ingen läsk, ingen ÖL, Inget Vin, ingen pasta, ingen potatis, Inget Godis.
Så totalt efter 4 veckor ser det ut som följande.
Vikt: - 5,8 kg (82,6 kg)
Midja: - 4,5 cm (101,5cm)
Bröst: - 3,5 cm (107,5 cm
Fett: - 2,5% (26,3%)

Dagens Måltider:
Frukost: A-fil med kanel, havrekli och frön
Mellanmål: ägg
Lunch: Lasagne
Mellanmål: ägg
Middag: Räk/ kesoröra

Dagena Motion:
50 minuters Bungy Pump pass
30 minuters kvällspromenad med Gizmo

Skillnad efter 4 veckor

Före                   Efter
Startvikt 88,4 kg
Midjemått: 106 cm

Kommentarer
Postat av: Mona

Det går bra för dig, det syns.

Har läst ikapp på din blogg och ser till min glädje att du verkar gilla mina recept. Känner mig nämligen skyldig till både lasagnen och köttbullarna.

Om du inte känner igen mig från forumet så kan jag presentera mig som amonazondukan, och jag har gått ner 21 kilo med Dukan och befinner mig just nu i konsolideringsfasen sen drygt 2 veckor.

2011-11-17 @ 11:56:27
URL: http://amonazondukan.blogspot.com/
Postat av: Roger

Lasagnen var supergod, gjorde dock en lite variant och tog Keso med 4 sorterslök samt keso med feta/ oliv.

Köttbullarna fuskade jag med och köpte färdigt :-)

2011-11-17 @ 12:58:53
Postat av: Anna Hallin

Härligt jobbat Roger! Ska nog erkänna att jag fuskat mer än du, inte minst under vår kenya resa nu. Men vågen stod bara på +6 hg då jag kom hem så nu kör jag hårt med 1,6 kg kvar innan stabiliseringen kan ta sin början och jag kan konstatera en viktnedgång med 10 kg sedan 15/8!

2011-11-17 @ 15:45:16
Postat av: Anna Skipper

Kom ihåg, du är vad du äter!

2011-11-21 @ 14:10:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0