Cruisefasen Dag 22

Dagens Vikt: 82,2 kg (-0,4)

5 veckor kvar till JUL och jag har "bara" 1,2 kg kvar till mitt första delmål :-)
Idag är det som sagt Fredag och på fredag brukar vi äta Tacos, så även denna fredag.
Hanna skall ha en kompis som sover över så det blir nog rätt livat ikväll kan jag tänka mig, men vad gör det bara barnen trivs så är jag nöjd.
För övrigt så är det bara att köra på i den som syntes possitiva bana och se fram emot en ny Dukan vecka.

Dagens Måltider:
Frukost: A-Fil med kanel, havrekli och frön
Mellanmål: ägg
Lunch: Kesoröra med Kräftskjärtar (se recept medan)
Mellanmål: ägg
Middag: Tacos
Kvällsgott: Morötter med dipp

Dagens Motion:
50 minuter Bungy Pump

Recept Kesoröra:
2 pers
2 dl Kräftskjärtar
250 gram keso (jag använde Keso med grillad paprika)
1/2 röd lök
1/2 röd paprika
5 cm Purjolök
2-4 kokta ägg
Italiensk salladskrydda
Dill
Citronpeppar

hacka lök, paprika & Purjo.
Blanda detta med Keson och kryddorna i en bunke
Lägg upp på tallrik och dekorera med äggen

Lätt, snabbt och SUPERGOTT

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0