Cruisefasen Dag 23

Dagens Vikt: 81,9 kg (-0,3)

Började dagen med en långpromenad med Carola och Gizmo på 90 minuter (1 mil).
Självklart så körde jag med Bungy Pumpstavarna.
Har idag hållit på med Dukan i 30 dagar och jag har gått ner 6,5 kg och det känns FANTASTISKT bra.
Idag blir det att åka på Byggma och köpa spackel så att jag kan fixa kring fönstret i tvättstugan.
Nu är det inte så mycket kvar att göra men det tar ändå lite tid.
Annars så blir det en lugn dag då jag skall vara chaufför åt min äldsta bror och hans fru.

Dagens Måltider:
Frunch: A-fil med kanel, havrekli och frön samt 2 stekta ägg och kaffe.
Mellanmål: Kesella vanilj
Middag: Kyckling ungnsrostade grönsaker
Mellanmål:Ägg

Dagens Motion:
90 minuter Bungy Pump

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0