Cruisefasen Dag 25

Dagens Vikt: 81,8 kg (+-0)

Helgens vikt har varit stabil och ett minus på 0,4 kg är inte helt fel.
Nu är det en full arbetsvecka som står för dörren och många förbereder sig för att börja Julpynta och det måste dom ju få göra....
Själv förbereder jag mig på att nå mitt delmål på 81 kg och jag måste säga att det ser onekligen bra ut då jag "bara" har 0,8 kg kvar och det ska jag klara på 4 veckor vilket INTE är några problem.
Skulle nästan kunna sätta en månadslön på att nästa torsdag är målet nått :-)

Dagens Måltider:
Frukost: A-fil med kanel, havrekli och frön
Mellanmål: ägg
Lunch: Tacogratäng
Mellanmål: ägg
Middag: Kycklingköttbullar, keso och ägg

Dagens Motion:
60 minuter Bungy Pump

Kommentarer
Postat av: Neugrub

Det kan vara en boost att röra på sig mer. Har du något Nintendo Wii?

2011-11-22 @ 15:14:08
Postat av: Roger

Nej Neugrub jag har inget wii så jag får motionera som vanligt.

2011-11-22 @ 21:48:55
Postat av: Neugrub

Ah ok, du kör old school? Respekterar det, men tänkte att du kunde slippa halkan utomhus :-) Lite boxning mot frugan på 50-tummaren skulle du bränna en del kcal på.

2011-11-23 @ 13:04:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0