Cruisefasen Dag 27

Dagens Vikt: 81,4 kg (-0,2)

Just nu känns allt fördjävligt JOBBIGT !!!!!!

Hahahaha, nej skojar bara, allt känns FANTASTISKT !!!
Jag närmar mig ju mitt första delmål med Stormsteg och ligger nu bara 0,4 kg från det.
Fattar inte varför man aldrig prövat detta förut, jaja det kan ju vara så att man inte visste att Dukan fanns.
Funderar på om man skall ge sig själv en Belöning för att man varit så duktig???
Ja vi får väl se vad det kan bli, dock inga kläder för jag vill vänta tills jag bara ligger nått kg från målvikten.

Dagens Måltider:
Frukost: A-fil med kanel, havrekli och frön
Mellanmål: ägg
Lunch: Biffar samt keso
Mellanmål: Ägg
Middag: Äggwraps med keso och kalkon

Dagens Motion:
50 minuter Bungy Pump
45 minuters promenad med Gizmo.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0