Cruisefasen Dag 32

Dagens Vikt: 81,0 kg (+0,2)

Ajajaj, ännu en dag med en viktuppgång :-(. Trots att man inte fuskat så kan man öka i vikt några hekto.
Nu är man på ruta 1 om man ser från förra torsdagen men jag har förhoppningar på mig själv.
Nej nu är det bara att ta sig i kragen och äta rätt samt motionera som vanligt och jag har ju som sagt fram till Torsdag på mig att bevisa att det går att gå ner minst 1 kg/ vecka med denna diet och motion.

Dagens Måltider:

Frukost: A-fil med kanel, havrekli och frön samt ett kokt ägg
Lunch: 2 stekta ägg, keso och biffar
Middag: Salamiomelett

Dagens Motion:
50 minuter Bungy Pump
2*20 minuters promenader med Gizmo


På tal om det så har min fru och min dotter gjort Jul hemma.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0