Cruisefasen Dag 33

Dagens Vikt 80,5 kg (-0,5)

Japp så blev det som jag trodde, nämligen ett litet tapp på 0,5 kg från igår :-)
Nu är det bara att hålla i denna trend fram till Torsdag och lååång framöver.
Igår laddade jag hem en app som heter "Endomondo" och med den appen kan jag följa statistik på mina Bungy Pump rundor eller andra motionsformer. Man söker appen via sin iphone och laddar ner den, och den är graits men finns att köpa för 28:- och då får man allt. Sedan går in på hemsidan endomondo.com och registrerar sig och fyller i sina uppgifter.
Man kan också göra egna rutter eller så kan man gå eller springa en rutt och sedan spara ner den.
Ett kul sätt att följa sin utveckling och se om man förbättrar sig.
Man kan också följa andra peroner som har denna app.

Dagens Måltider:
Frukost: A-fil med kanel, havrekli och frön
Mellanmål: Ägg
Lunch: Kyckling med keso och kokt ägg
Middag:

Dagens Motion:
5 km Bungy Pump på 45 minuter
Promenad till & från Jobbet  = 32 minuter

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0