Cruisefasen Dag 34

Dagens Vikt: 80,0 kg (-0,5)

Wow nu börjar 80-talet närma sig sitt slut och jag riktar in mig mot 70-talet med glädje!!!
Imorgon är avstämningsdag och det ser tämligen ljust ut kan jag lova.

Igår så var det full huggning då jag till 99,9% blev klar med tvättstugeprojektet. Det enda som är kvar att göra är att sätta upp sista torklinorna samt städa, och det känns SÅÅÅÅÅ Jävla bra.
Efter jobbet idag skall man på Fritids och gå på Julbazar :-)
Kanske blir det att köpa nån liten grej för att stödja.

Dagens Måltider:
Frukost: A-fil med kanel, havrekli och frön samt ett kokt ägg
Mellanmål: Ägg
Lunch: Hemgjorda hamburgare samt keso
Mellanmål: ägg
Middag: Kräftomelett

Dagens Motion:
4,93 km Bungy Pump (44,53 min)
Kvällspromenad med Gizmo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0