Cruisefasen Dag 6

Dagens Vikt: 84,6 kg (+-0)

Snart har jag avverkat andra vecka och det känns fortfarande bra.
Tyvärr har jag stått stilla i 2 dagar men det är nog ingen panik utan kroppen skall ju ställa om sig för att sedan släppa på igen, så snart rasar nog kilona igen. Har för mig att vecka 2 alltid varit lite trög de andra gångerna jag försökt gå ner i vikt men att det sedan går lite lättare.

Dagens Måltider:
Frukost: A-Fil, kanel, frön & Havrekli
Mellanmål: A-Fil, kanel, frön & Havrekli
Lunch: Omelett med Kalkon
Mellanmål: Ägg
Middag: Stekt ägg, Kycklingköttbullar

Dagens Motion:
50 minuter promenad med Gizmo
35 minuter Kvällspromenad med Carola & Gizmo

Ett litet recept kanske:

Hamburgebröd
6 bullar



Ingredienser:
10 msk Havrekli
4 msk Maizena
200 gr Kesella 1%
1 ägg
2 dl Lättmjölk
1 tsk bakpulver
½ tsk Bikarbonat
Salt
Kryddor eller lite sötningsmedel

Gör såhär:
Mal havrekli
Vispa alla ingredienser och häll smeten i små formar

Grädda i 30-35 minuter i 180 grader


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0