Cruisefasen Dag 1.

Dagens Vikt: 85,6 kg (+-0)

Japp då är det första dagen att Cruisa, eller rättare sagt (Viktminskningsfasen).
Och nu fredag, Lördag & Söndag får jag äta Grönsaker till allt Protein jag skall stoppa i mig :-)
Kännt mig lite konstig i magen idag, lite uppblåst men det beror nog på 7 dagars proteinätande så det går nog över hoppas jag. Och iKväll är det Fredagsmys som Gäller, dvs Tacos.......Och det skall jag äta, med Grönsaker.

Dagens Måltider:
Frukost: 2 ägg och en kopp kaffe
Mellanmål: A-Fil med Havrekli, kanel sedan en fröblandning med Psyllium, sesam, linfö och solroskärnor.
Lunch: Blandad sallad från Coop.
Mellanmål. Ägg + Kaffe
Middag: Tacoköttfärs med grönsaker och Champinjoner.

Dagens Motion:
40 minuter Bungy Pump
15 minuter promenad med Gizmo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0