Cruisefasen Dag 2

Dagens Vikt: 85,1 kg (-0,3)

Idag tog jag och Carola en tidig 50 minuters morgon promenad med Gizmo. Jag körde givetvis Bungy Pump medans Carola fick ta Gizmo. Kanonhärligt ute och himlen var alldeles Rosa.
Nu får jag som sagt äta grönsaker + Protein i helgen och det känns rätt kungligt kan jag tycka.
Men får liksom mera utbud och möjligheter med maten och det känns skönt.
Idag var vi på Kalas och då blev det liiiite fusk! En pytteliten bit smörgåstårta och kaffe.
men men jag tog en 30 minuters skogspromenad med Gizmo som kompensation :-)
Nu blir det att kolla på Hockey och förhoppningsvis vinner Modo mot Djurgården...

Dagens Måltider:
Frukost: A-Fil med kanel, Havrekli och frön samt en kopp kaffe och vatten
Lunch: Tacoköttfärs, grönsaker och champinjoner
Middag: 2 kycklinglår utan skinn

Dagens Motion:
50 minuter Bungy Pump
30 minuter promenad med Gizmo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0