DUKAN Attackfasen Dag 3

Dagens Vikt: 87,2 kg (-0,5 kg)
Wow så här bra trodde jag inte att det skulle gå!
-1,2 kg (Vätska) på 2 dagar är helt okej tycker jag.

Dagen började 07:45 med att jag Carola (min fru) klädde om och tog oss en 60 minuters promenad i den Vackert lite kyliga höstmorgon. Och givetvis så hade jag mina Bungy Pumps med mig :-)

Dagens Måltider:
Frukost: Lätt A-Fil med Havrekli, Lite frön, Kanel 2 ägg en kopp kaffe och ett stort glas Vatten.
Lunch: 2 st Kycklinglår (utan skinn) och ett glas vatten.
Middag: Grillad Kyckling, Keso och stekt ägg

Frukosten.

2st Ägg, Lätt A-Fil med frön & Havrekli samt en kopp Kaffe & ett Glas Vatten

Kommentarer
Postat av: Anna Hallin

Känner mig som värsta "dukanpolisen" nu ...men jag undrar vilka frön du äter? Går du efter hundralistan? Sedan undrar jag om keson med fetaost och oliver är blandad själv eller har du hittat minikeso med smaken, vart i såna fall?? Bra jobbat , visst är det en härlig känsla då kilona tickar på? Jag har gått ned 7kg (vägde mig för en vecka sedan) sedan 15 aug. Kämpa på!

2011-10-22 @ 16:09:39
URL: http://annahallin.blogg.se/
Postat av: Roger

Linfrö, Psylliumfrö, sesamfrö, pumpakärnor och Pinjenötter.

Keson är köpt färdig med Oliver och feta.



Vad var det för länkt du skrev på Kickis FB?

Jag kan inte få fram den.

2011-10-22 @ 21:42:38
Postat av: Anna Hallin

http://www.dukan.forum24.se/



Här hittar du massor av recept och hundralistan över godkända matvaror som du får äta. Tänk på att inte äta för mkt grönsaker då du kommer till crusingfasen. Protein ska ff vara huvuddelen av intaget. Gäller mejeriprodukterna oxå, inte för mkt av det! Och helst under 1% fett/Anna

2011-10-23 @ 16:56:58
Postat av: Roger

Du Anna, vars hittar man Rostade Sojabönor?

Har varit på 3 affärer idag men ingen har hört talas om Rostade Sojabönor. Eller skall man köpa kokta på burk och rosta dom själv?

2011-10-23 @ 21:07:28
Postat av: Anna Hallin

På kvantum. direkt till høger då du kommer in har du en lång hylla dær det ær schampo i børjan. Længst bort på den hyllan finns en massa bønor. Dær hittar du dem. Finns två sorter, jag føredrar de dyrare, kommer inte ihåg vad den hette just nu.

2011-10-24 @ 04:01:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0