Dukan Attackfasen Dag 5

Dagens Vikt: 87,3 kg (+0,2)

Lite upp men trots det känns det kanonbra. Inte avvikit från dieten på hela helgen och det känns skönt.
Nu är det 1:a dagen på en hel arbetsvecka som hägrar och det känns bra.
Bara 2 dagar kvar efter idag på attackfasen nu sedan på Torsdag övergår jag till Cruisefasen och får då äta Grönsaker varannan dag tills jag nått min Målvikt 75 kg.
Skall läsa på lite ikväll om DUKAN och få lite information om hur man skall gå vidare i Cruisefasen.

Dagens Måltider:
Frukost: A-Fil med frön och Havrekli, 2 kokta ägg sant vatten.
Mellanmål: Kaffe
Lunch: Tacokryddad Nötfärs blandat med Keso.
Mellanmål: Kokt ägg
Middag: Kycklinglår utan skinn.

Dagens Motion:
50 min morgonpromenad med Gizmo
20 min Lunchpromenad



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0