DUKAN Attackfasen Dag 6

Dagens Vikt: 86,7 kg (-0,6)

Kände mig allmänt seg idag när jag klev upp så det blev ingen långpromenad idag med Gizmo utan bara den normala Pumpis Rundan för idag blir det många promenader.
Först gå till fritids med Hanna, sedan gå till Jobbet, Gå hem på lunch och gå ut med Gizmo, Gå tillbaka till Jobbet, och till sist ta mig en Bungy Pump runda på 30-35 minuter efter jobbet.
För övrigt tycker jag det känns fantastiskt bra, har fått mera Energi känns det som,

Måltider:
Frukost: A-Fil med Havrekli, Frön & kanel, ett glas vatten
Mellanmål: 2 ägg
Lunch. Kyckling med äggröra
Middag: Nötfärsbiffar

Dagens Motion:
20 min promenad med Gizmo
18 min Bungy Pump till Jobbet
25 min promenad på Lunchen
30 min Bungy Pump efter jobbet

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0