DUKAN Attackfasen Dag 7

Dagens Vikt: 86 kg (-0,7) 

7:e och egentligen den sista dagen i denna fas, Men jag kör en dag extra för på fredag så hade jag tänkt lyxa men GRÖNSAKER!!!
Jag är mycket överraskad hur bra detta har gått, inte bara viktnedgången utan att jag inte har haft sug efter sötsaker, Bröd, dricka, potatis, ris,vin eller andra "normala" saker.
Men som sagt på fredag kör jag Cruisefasen även kallad "viktminskningsfasen" och jag skall köra varannandags principen. Dvs en dag bara protein, och nästa dag tillsätter jag grönsaker.

Dagens Måltider:
Frukost: A-Fil, havrekli, frön, kanel ett ägg och vatten
Mellanmål: Ägg
Lunch: Suuupergoda köttfärsbiffar, stekt ägg och Keso.
Mellanmål: Ägg
Middag: Kyckling frittata samt keso

Dagens Motion:
50 min morgonpromenad med Gizmo
50 min kvällspromenad med samma Sällskap.


Kommentarer
Postat av: Anna Hallin

Jag körda va dag först oxå men tyckte det gick trögt med viktnedgången så nu kör jag oftast må-tors protein och fre-sön grönsaksdagar, men man får prova sig fram!

2011-10-26 @ 23:19:36
Postat av: Roger

Okej, det skulle ju kanske fungera, för helgen vill man ju äta lite "Lyxigare".

Man behöver kanske inte göra som dom skriver att man kör 5+5 dagars..

2011-10-27 @ 07:09:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0