DUKAN Attackfasen Dag 8

Dagens Vikt: 85,6 kg  (-0,4)
Totalt -2,8 kg på 7 dagar

Första veckan har det gått SUPER bra. Inget sug efter godsaker och att bara äta protein har fungerat trots att det kanske ofta blir samma, samma flera dagar men annars inga problem.
Har hållit i Motionen och promenerat minst 20 minuter varje dag.

Nu är det bara att köra på, för imorgon börjar Cruisingen tills jag nått min målvikt.

Dagens Måltider:
Frukost: 2 ägg och Vatten
Mellanmål: A-fil, kanel, Havrekli och frön samt Kaffe
Lunch: Rostbiff med Keso (smaksatt med Grillad paprika) Super god!!!!
Mellanmål: Ägg
Middag: Rostbiff & Keso.

Dagens Motion:
45 min Bungy Pump
15 min Promenad med Gizmo





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0