Förstärkningsfasen Dag 64

Tyvärr blev det ingen styrketräning igår men lika glad är jag för det.
Då det var en av mina 3 vilodagar igår så gör det inte så mycket att det inte blev nån träning.
Idag är det sista dagen av denna arbetsvecka och det känns såååå skönt.

Vi skall ju till mina föräldrar idag och kommer att stanna där tills på Påskafton för då kommer Ida hem då hon skall stanna hos en kompis i Umeå på Långfredagen för dom skulle visst på Krogen. Det blir premiären för Ida på Krogen då hon ju nyss fyllt 18 år och jag hoppas hon får riktigt roligt. Man vet ju själv hur spännande det var att gå på krogen första gången. Det var så kul så efter den gången så har man väl varit ute 1000 gånger under sina unga aktiva år :-)

Idag är det Proteindag och just för tillfället känns det inte som nått bra men det är bara att gilla läget.
Men under Påsken så vet jag att det kommer att fuskas både här och där men då man tränar så pass mycket som jag gjort senaste tiden och kommer att fortsätta göra då tycker jag att man får fuska en eller två dagar under Påskhelgen.


Dagens Måltider:
Frukost: A.fil med kanel, havrekli och frön samt 2 kokta ägg
Mellanmål: 2 kokta ägg
Lunch: Kycklingfile samt keso
Middag: Pizza

Dagens Motion:
Löpning 21.62 km (2:25:23 min)

Japp jag klarade en Halvmara ;))

Totalt: -1677 kcal

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0