Förstärkningsfasen Dag 69

NEJ NU BLIR DET TILL ATT SKÄRPA TILL SIG!!!!

Snart har man avverkat halva tiden i Förstärkningsfasen men tyvärr så har vikten gått upp en aning och det började med utlandsresan, men sedan när jag kom hem gick jag ner 2,6 kg och nu är jag uppe och nosar på 75 kg igen, illa, illa.... Nej nu blir det till att dra åt svångremmen och ta nya tag för att inte halka in i "dåliga" vanor igen.

Så nu jäklar i den så blir det till att köra hård kosthållning (lite slarvigt sista 6 dagarna) och motionera regelbundet (som jag gjort hitills) så imorgon bitti blir det till att ta på sig lite jävlarannamma och gå ut och stava innan jobbet.

Dagens Måltider:
Frukost: A-fil med kanel, havrekli och frön
Mellanmål: 2 fullkornsbröd med ost
Lunch: Fläskfile, 1 parisare och sallad
Mellanmål: 2 hällakaka med skinka
Middag: Tacos


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0