Förstärkningsfasen Dag 70

Dagens vikt: 74,3 kg (-1,2)

Jag har medvetet gett tusan i att skriva in min vikt varje dag ett tag nu men faan jag tror jag skall börja med det igen så att man håller koll på mig :-)
Om du har en Iphone så tycker jag att du skall ladda ner (A+Weight Manager) från App Store, men ladda då ner betalversionen för den är kanon.
Detta är en ganska kul app som hjälper dig att hålla koll på morgon, middag och kvällsvikten.
Den räknar ut snittvikten per dag ifall du väger dig som jag gör morgon och kväll och sedan snittar den din vikt varje månad för att du på så sätt skall se om du håller vikten eller inte. Och som ni ser så håller jag månadsvikten ganska bra förutom nu i April men månaden är ju inte slut ännu.




Dagens Måltider.
Frukost: A-fil med kanel, havrekli och frön samt ett kokt ägg
Mellanmål: 2 fullkornsbröd med ost
Lunch: Skaldjurssallad samt keso och ägg
Mellanmål: ägg
Middag: Kyckling, Durumpasta, Pesto & Ruccolasallad

Dagens Motion:
Bungy Pump 6,36 km (56,15 min)
Löpning: 5,1 km (22,45 min)

Totalt: -773 Kcal

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0