Förstärkningsfasen Dag 73

Dagens Vikt: 73,0 kg (+0,1)

Tog lite sovmorgon idag, nja jag var uppe tjugo över 9 för att göra mig klar för dagens löprunda som skulle ta mig ända upp på Varvsbergets topp och ner igen samt en runda runt Brux och hörnett. Och jag kan lova att man är inte kaxig när man springer uppför mot Varvsberget och helst inte efter man passerat Hörnsjön för då börjar det branta.
Men jag tog mig upp. Hemifrån mig och dit upp tog det 32 minuter och sträckan dit blev ca 3,5 km. men jäklar va skönt det var när man sprang utför. Man kan se här på bilden från Runtastic vilken stigning det är :-)



Sedan så blev det frukost och efter det så tog jag med mig Mågämnet Pontus (Emmas Pojkvän) och åkte runt för att se om vi kunde hitta en bil till honom. Men tyvärr blev det ingen affär denna dag.
Sedan blev det Lunch och förberedelser för kvällens 3 rätters middag då vi får middagsgäster i form av Linda, Andreas, Karin och Zack men zack får tyvärr dela på eventuella rester tillsammans med Gizmo :-)

Dagens Måltider:
Frukost: A-Fil med kanel, havrekli och frön
Lunch: Keso, VV korv och stekt ägg
Middag:
Förrätt: Ugnsbakat tunnbröd med Västerbottensost
Varmrätt: Grekisk Pyttipanna med vitlökssås och sallad
Efterrätt: Choklad pannacotta med Bär.

Dagens Motion:
Löpning 10 km (1:06:44 min)

Totalt: -773 Kcal

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0