Förstärkningsfasen Dag 75

Dagens Vikt: 73,7 kg

Ny vecka nya möjligheter, och denna vecka blir väl kanske till att börja städa upp ute på tomten, byta till sommardäcken skall ju också göra så lite aktiviteter kan det nog bli.
Tog mig en BP runda innan jobbet idag och det såg så skönt ut ute när jag tittade ut genom förnstret men satan va kallt det var när jag kom ut. Men efter en kilometer så var man varm i kläderna. Direkt efter jobbet så blev det ett Intervallpass 4 x 3 minuter och därefter Middag.
Gjorde också en sats snus samt 1 kg Köttfärsbiffar och så blev det 2 st Fillimpor. så det blev en hel del gjort denna måndagskväll. Ja just det, shoppade ett par nya gymnastikskor åt Hanna också :-)

Dagens Måltider:
Frukost: A-fil med kanel, havrekli och frön
Mellanmål: 2 st fullkornsbröd med ost
Lunch: Sallad samt Kotlett från Coop
Mellanmål: Frukt
Middag: Köttfärsbiffar och sallad

Dagens Motion:
Pungy Pump 6,37 km (55:50 minuter)
Intervallträning 7,97 km (15 min Uppvärmning, 4x3 min Intervaller, nerjogg 15 minuter)

Totalt: -999 Kcal

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0