Förstärkningsfasen Dag 77

Dagens Vikt: 73,3 kg (-0,2)

Då var man i full gång och tillverkar egen snus då. Jag skall göra 5 laddningar så det blir ca 275 dosor snus men jag skall dela detta med en kompis så det blir nog till att göra en omgång senare i höst också så att man slipper stå i Garaget i vinter och frysa. Jag sparar nästan 10.000:-/ år på att göra eget snus och det känns ju inte helt fel.



Så det blir då till att spara 800:-/ månad till min efterlängtade weekend resa till Prag, så förhoppningsvis blir det att jag och Carola åker dit i Maj-Juni 2013 och då kanske vi får någon som vill göra oss sällskap.






Men guud va tråkigt det var att kliva upp imorse då det var helt Vitt på marken. Skulle ta mig en Bungy Pump runda men jag blev tvär så jag kröp ner i sängen igen :-)
Men det blev en runda ikväll medans Hanna är på Fotbollsträningen och sedan efter den åkte vi iväg och Basta inne i stan med en Ludde Lindholm.

Dagens Måltider:
Frukost: A-Fil med kanel, havrekli och frön
Mellanmål: 2 fullkornsbröd med ost
Lunch: Biffar och keso
Mellanmål: Frukt
Middag: Durumpasta och köttfärssås

Dagens Motion.
Löpning 6,62 km (38:18 min)

Totalt: -488 Kcal


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0