Förstärkningsfasen Dag 78

Dagens Vikt: 72,9 kg (-0,4)

Veckans Proteindag är än en gång här och idag hade jag laddat med ägg, kryddkorv, keso och Rostbiff för att klara dagens måltider. Imorgon är det Veckovägning för just idag ligger jag på samma vikt som förra veckans veckovägning och då gick jag ner 0,6 kg under min proteindag, så det kan bli en bra vecka. Igår hade jag sällskap när jag var ute och joggade och denna gången blev det löpning mestadels efter grusvägar och stigar inne i skogen vilket var nått nytt för mig, att springa i skogen alltså. Men så himla ro givande, tyst och lite mystiskt på ett sätt. Jag skall försöka hitta nån bra slinga i skogen som kanske är 1 mil eller längre som man skulle kunna springa när det har torkat upp mera i skogen. FAAN va jag älskar att Springa.

Dagens Måltider.
Frukost: A-fil med kanel, havrekli och frön samt 2 st ägg
Mellanmål: 1 st ägg
Lunch: 6 st kryddiga korvar, keso och ägg
Mellanmål:
Middag: 6 st kryddiga korvar stekt ägg och keso

Dagens Motion.
Bungy Pump 6,24 km (54:08 min)

Totalt: -400 Kcal

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0