Förstärkningsfasen Dag 79

6 Månader är nu avverkade med denna FANTASTISKA METOD!!!

Dagens Vikt: 72,3 kg (-0,6)

Ja efter att ha kört Dukan Metoden som jag kallar den i 6 månader så har jag bara possitivt att säga. varför kallar jag den en METOD? Jo jag tycker inte att detta är en DIET utan en av Världens bästa Metoder att Minska i vikt, Må bättre, få mera energi, ändra levnadssätt, ändra matvanor och inte minst ÄLSKA SIG SJÄLV :-) Finns säker massor av andra anledningar att den är BÄST så ni som läser denna Blogg och kör Dukan Metoden får gärna fylla på med Era förslag....


Dagens Måltider.
Frukost: A-fil med kanel, havrekli och frön samt 1 fullkornsmacka med ägg
Mellanmål: 2 fullkornsbröd med ost
Lunch: Biffar och Keso
Mellanmål: Frukt
Middag: Hempizza
Kvällsmys: Dipp och grönsaker

Dagens Motion:
Bungy Pump 6,26 km (53:22 min)

Totalt: -406 Kcal


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0