Förstärkningsfasen Dag 82

Dagens Vikt: 73,9 kg (+0,8)

WTF!!!!!! ska det vara så att man går upp i vikt när man sprungit en Halvmara???
Trots att jag åt bra och Dukanmässigt igår, ja kanske inte att jag åt 5 mål som jag normalt brukar göra under en veckodag utan bara åt 3 mål så borde jag inte gå upp i vikt tycker jag. Och 0,8 kg muskler tror jag inte att jag byggde under den 21,1 km rundan. Men det är bara att köra på, ingen panik jag håller ju jämn vikt veckovis.

ÅRETS PLANERADE LÖPTÄVLINGAR
Idag så anmälde jag mig till mitt första Lopp NÅGONSIN i mitt snart 45 åriga liv. Och det är inte vilket lopp som helst utan Urskogsloppet som går av stapeln Lördag den 16 Juni uppe i en by som heter Björna.
(19,5 km) varav 76,2% efter smala skogstigar, 18,4% efter grusvägar och slutligen 5,4% asfalt in mot målgången. http://www.urskogsleden.se Sedan så kommer jag att anmäla mig i Blodomloppet (10 km)som går i Umeå den 29 maj men den är jag ännu inte anmäld till då vi är ett gäng som åker från jobbet. Sedan så blir det Hägglunds Joggen som startar den 9 maj (4,1 km) och pågår 5 Onsdagar med avslutande tävlingen den 6 Juni på självaste Nationaldagen. Kanske också att jag kommer att delta i Broloppet i Sollefteå eller så blir det "Spring en mil och vinn en Bil" i Örnsköldsvik som Bilbolaget arrangerar. Jag håller mig lite runt i kring Örnsköldsvik men vi får se vad som händer nästa år. Kanske det blir Göteborgsvarvet, kanske Höga Kustens halvmara eller nått annat spännande lopp men som sagt det är lååångt tills nästa år...

Dagens Måltider.
Frukost: A-fil med kanel, havrekli och frön
Mellanmål: 2 fullkornsbröd med ost
Lunch: VV korv, keso och stekt ägg
Mellanmål: frukt
Middag: Köttfärssås och durumpasta

Dagens Motion:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0