Förstärkningsfasen Dag 85

Dagens Vikt: 72,5 kg (-0,5)

Åsså var det veckans Proteindag igen då.
Satan vad 7 dagar går fort nu för tiden, undra om det kan bero på att man INTE vill att et skall vara torsdag?
Men men bara att vänja sig då man skall ha proteindag VARJE torsdag resten av livet!!!
Men vad gör man inte för att fortsätta hålla sig SNYGG & VÄLTRÄNAD :-)

Igår så fick man reda på när man får ha sina 4 semesterveckor och jag blev inte förvånad att jag börjar min semester på självaste Midsommarafton och det är ju bra då tjänar man en dag. Men tyvärr så skulle jag vilja ha en Husvagn igen men tyvärr säger börsen NEJ.
Har gluttat lite på en Sävsjö 5,6 Euroline och satan vilken fin vagn. Men håll med visst är den fin.



VILL HA DEN NUUUUU!!!!! TYVÄRR KOSTAR DEN 125.000 KR OCH FINNS I VARBERG :-(
Men drömma kan man ju och detta skall bli verklighet nästa sommar, Tro mig....

Dagens Måltider.
Frukost: A-fil med kanel, havrekli och frön samt ett ägg
Mellanmål: 2 kokta ägg
Lunch: Kräftskjärts röra med keso, lök och ägg
Mellanmål: ägg
Middag: Kräftskjärts röra med keso, lök och ägg

Dagens Motion:
Shoppingrunda på stan för att försöka hitta ett par fräcka Jeans eller Chinos


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0