Förstärkningsfasen Dag 86

Dagens Vikt: 72,2 kg (-0,3)

Minskning sedan förra fredagen med -0,4 kg och nu nosar jag på 71 kg igen så sakta sakta går jag neråt och kanske når jag mina "Drömmars Mål" som är på 71 kg innan dessa 150 dagar är över.

Igår var jag på stan och shoppade lite byxor och T-Shirts och fy faan va kul det är att prova kläder nu när man ser "Normal" ut i de flesta plagg och inte som en Pingving hela tiden. Önskar bara att jag hade ett par tre tusen till ver så att man kunde köpa en ny vårjacka, lite nya shorts m.m men jag tar det pö om pö.

 


 






Ikväll skall jag ut med mina gamla arbetskolleger på Afterwork och jag ser verkligen fram emot att träffa dessa underbara människor. Jag kan lova att man alltid får ont i magen av allt skrattande när vi träffas.

Dagens Måltider.
Frukost: A-fil med kanel, havrekli och frön samt 2 kokta ägg
Mellanmål: 2 fullkornsbröd med Ost
Lunch: Sallad på Coop
Mellanmål: Frukt
Middag: Buffé på Statt samt några glas vin

Dagens Motion:
Bungy Pump 5,17 km (44:16 min)

Totalt: -330 Kcal

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0