Förstärkningsfasen Dag 20

Dagens Vikt: 73,7 kg (+04)

Imorse skulle jag ta en Bungy Pump runda efter att jag skjutsat Carola till Jobbet men så blev det inte.
Och istället blev det snöskottning i 60 minuter :-(
Nu får det faan imig ge sig med snö, ja jag behöver då inget mera.
Skottade på lunchen också och ikväll blir det att styra bort det som kommit i eftermiddag.
Det börjar också bli kallare ute. -9° var det nu ikväll när jag då tog mig en Löprunda efter jobbet.
Bestämde att jag skulle Löpa lugnt men ändå hålla ut minst 1 timme.
Det blev nästan 70 minuter och jag klarade än en gång 10 km :-)
Imorgon blir det vilodag.

Dagens Måltider:
Frukost: A-fil med kanel, havrekli och frön samt 1 fullkornsmacka med ägg
Mellanmål: 2 fullkornsmackor med ost samt kaffe
Lunch: Köttfärslimpa, sallad och keso
Mellanmål: päron
Middag: Pasta på durumvete, pesto, ruccola, körsbärstomater och lite permasanost (MUMS)

Dagens Motion:
10,62 km Löpning
Tid: 1:009:59
Snittpuls: 138
Kalorier: 822
Snitt hastighet: 9,10 km/h

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0