Förstärkningsfasen Dag 25

Dagens Vikt: 73,8 kg (+-0)

Bilen gick rakt genom Besiktningen idag utan anmärkning vilket var skönt.
Så nu är det bara att köra 12 månader till :-)

Var på Brux idag och körde ett Intervallpass och det var inte min bästa dag att träna på kände jag.
Men tjurig som man är så fullföljde jag ändå och efteråt var det skönt.
Så med tanke på att SEKAB-Klassikern börjar idag så anmälde jag mig till ett Spinningpass 07:00 imorgon bitti.
Lika bra att köra bort Cyklingen nu innan våren kommer för jag har ju ingen Cykel.....

Dagens Måltider:
Frukost: A-fil med kanel, havrekli och frön.
Efter träning: Kokt Ägg
Mellanmål: 2 fullkornsbröd med oct och kaffe
Lunch: Biff med champinjoner, keso och sallad
Mellanmål: Päron
Middag: Omelett och sallad

Dagens Motion:
Uppvärmning 10 minuter
Intervall 4x3 minuter
Nervarvning 10 min
Totalt 6 km

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0