Förstärkningsfasen Dag 26

Dagens Vikt: 73,8 kg (+-0)

Dagen började man med ett 40 minuters Spinningpass och nu har jag kommit på varför jag inte kört spinning på minst 6 år.......mina knän pallar inte Spinning :-(
Jag har sååå Jävla ont i mitt vänstra knä att jag knappt kan stödja mig på det.....
Hoppas nu för faan inte att dessa 40 minuter skall förstöra all detta uppoffrande som jag gjort de senaste månaderna?!
Jag ber till Gud att det bara är träningsvärk eller ovanan som gör att det värker så förbannat...
Ja det är bara att vänta först tills imorgon och se hur det känns då..
Men jag kan lova att min magkänsla är åt det negativa hållet, FAAAAAAAN!!!!!!



Ursäkta men jag blir så JÄVLA ARG !!!!!!!!!!!!

Nej, jag orkar inte skriva mera idag :(

Jag har ätit bra, nu skiter jag i detta..........




Kommentarer
Postat av: Frida

Håller tummarna att knäet blir bra igen!

2012-02-08 @ 20:37:23
URL: http://dietwithdukan.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0