Förstärkningsfasen Dag 27

Dagens Vikt: 73,4 kg (-0,4)

Gårdagens knäproblem var inte speciellt kul kan jag lova. Jag såg mig själv ligga i soffan och frossa på allt möjligt onödigt gott och jag blev bara större och Större.                                                                                



Men Idag känns mitt knä mycket bättre fast fortfarande lite ömt så det blir några dagars vila till innan jag vågar testa lite påfrestning igen. Så nått frossande kommer det inte att bli, tro mig.

                                                                                                             
Imorgon är det sista dagen på min 16:e vecka och då blir det redovisning av midja, stuss och bröst, jag håller tummarna att det blivit någon centimeter mindre lite överallt.


Dagens Måltider:
Frukost: A-fil med kanel, havrekli och frön
Mellanmål: 2 fullkornsbröd med ost och kaffe
Lunch: Kycklingsallad
Mellanmål: Frukt
Middag: Ugnsgratinerad Omelett

Det blir vila några dagar nu så mitt knä får återhämta sig.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0