Förstärkningsfasen Dag 28

Dagens Vikt: 73,0 kg (-0,3)

Idag så är det PROTEINDAG, Nada Grönsaker, bröd, frukt utan BARA Protein :-)

Efter 16 veckor så har min vikt och mått förändrats så här:
Vikt: 73,0 kg (-15,4 kg)
Hals: 38 cm (-5 cm)
Bröst: 96,0 cm (-15 cm)
Midja: 89,0 cm (-17 cm)
Stuss: 94,0 cm (-12 cm)
BMI: 25,26 (-5,33)
Fett: 20,7% (-8,20%)

Jag känner mig så STOLT och har mängder av energi och jag vet att det är nu som det tunga jobbet börjar.
Men nu är det bara att fokusera och inte låta sig luras av alla fällor som finns utan följa DUKAN-Tråden.

Ikväll kommer vår älskade Ida hem från Vännäs där hon går skola och det blir såååå skönt att få rå om henne.
Nackdelen är att Lilla Hanna har åkt på magsjuka så hon har spytt hela natten och nu på förmiddagen,Stackars liten :-(
Så nu kanske det bara är att vänta på när Magsjukan slår till mot oss andra!!!! OGILLA..
Man hoppas att den INTE får fäste i oss andra för värsta sjukan är just Magsjuka...

Dagens Måltider:
Frukost: A-fil med kanel, havrekli och frön
Mellanmål: Ägg
Lunch: Stekt ägg, kassler och keso
Mellanmål: Ägg
Middag: Köttbit, Omelett och keso




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0