Förstärkningsfasen Dag 29

Dagens Vikt: 72,8 kg (-0,2)

Lägsta vikt rekordet är återigen tangerat :)

Ja satt för skojs skull och räknade hur många dagar som gått när jag drack en ÖL senast!!!
Det är idag exakt 120 dagar sedan jag smakade på en ÖL....Faan det är ett REKORD då jag ÄLSKAR ÖL!
Men den som väntar på nått Gott vet att det max är 21 dagar kvar :-)
Nja det kan bli en Lågkalori ÖL i Bastun den 18:e när vi har Herrmiddag, det är jag värd tycker jag :-)

Men idag är det valfri Måltid och då blir det "Kvällsgott med Pulla" och till kvällsmys blir det Tacodipp med grönsaker. Mest morötter för det är såååå Jävla Gött.
Tyvärr ingen förrätt men det kommer fler valfria måltider och kanske mera tid att planera inför dessa.
Men annars blir det bara MYS med mina Tjejer <3<3<3

Dagens Måltider:
Frukost: A-Fil med kanel, havrekli och frön
Mellanmål: 2 fullkornsbröd med ost samt kaffe
Lunch: Kesobiffar, champinjoner och sallad
Mellanmål: Päron och en bit skinka
Middag: Kvällsgott med Pulla & Cola Zero (Valfri måltid)
Kvällsgott: Tacodipp & Morötter

Dagens Motion:
42 min Promenad/ Löpning varierat 4x4 min i 5,10 km
(Knät funkar igen så imorgon blir det 1 timmes Promenad/Löpning som idag.)

Kommentarer
Postat av: Marie Fränden

Finns ju alkoholfri öl att köpa.... både bolaget och de större matvaruaffärerna har riktigt god sådan.. bolaget säljer bland annat den spanska estrella och i affärerna har både spendrup o carlsberg samt nåt tyskt märke god alkoholfri öl.... o jag håller med öl är jäkligt gott och det var oxå längesen jag smaka en nu :-)

2012-02-10 @ 21:08:30
URL: http://omdukan.blogspot.com
Postat av: A

Grattis!! Underbart när man når såna gränser. Min gräns är 80 kg ( ska givetvis ner mer)jag har 0,6 kg kvar.

2012-02-11 @ 12:52:05
URL: http://slutabanta.blogg.se/
Postat av: Roger Östman

Nja, om jag skall dricka ÖL så blir det nog med alkohol men jag skall nog välja den med mindre kalorier typ Pripps Pure eller Spendrups Bright. Men det blir nog isåfall ett par stycken, sedan blir det Vin resten av kvällen.

2012-02-13 @ 15:40:01
URL: http://caroger.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0