Förstärkningsfasen Dag 30

Dagens Vikt: 72,4 kg (-0,4)

Vägde mig efter frukost och efter dagens motionsrunda så därför kanske lite låg vikt!
Ikväll blev det faktiskt en extra valfri måltid pga min låga vikt och då blev det att vi käkade köttfärsgratäng med bandspagetti och sallad.
Ikväll är det ju Melodifestivalen och inte tycker jag att det är så hög standard denna omgång ;((
Imorgon blir det 10 km skidor eller kanske mera vi får se!!

Dagens Måltider:
Frukost: A-Fil med kanel, havrekli och frön.
Lunch: kassler, stekt ägg, keso och sallad.
Middag: köttfärs & pastagratäng och sallad (en extra valfri som belöning)
Mellanmål: päron & kesella vanilj

Dagens Motion
10,07 km Promenad/ Löpning  (1:19:44 min)

Gav min älskade fru glass & blommor ikväll som ett tecken på Kärlek.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0