Förstärkningsfasen Dag 32

Dagens Vikt: 73,2 kg (+0,4)

Ny vecka nya möjligheter.
Tog mig en 5 km löprunda sådär vi 05:45 i morse för att göra en ny test av mitt knä som jag hade ont i förra veckan och det höll så nu är det bara att köra på inför Beach 2012 som infaller om 19 dagar :-)
Sedan efter jobbet idag drar jag och Carola till Brux. Jag skall köra intervall och kanske lite Rodd och Carola kör nog lite kondition och styrka.

Dagens Måltider:
Frukost: A-fil med kanel, havrekli och frön
Mellanmål: 2 fullkornsbröd med ost och kaffe
Lunch: Kycklingkorv, ägg och sallad
Mellanmål: Päron
Middag: Biffar, sallad och keso



Dagens Motion:
5 km Löpning Utomhus(29 min)
Träning på Brux:
2 km Uppvärmning
4 km Intervall
1,5 km Nerjogg
10 minuter Rodd (2100 meter)

Totalt: -1143 Kcal

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0