Förstärkningsfasen Dag 33

Dagens Vikt: 72,9 kg (-0,3)


Idag är det som sagt Alla Hjärtans Dag och ikväll blir det lite Myspys med Carola och Hanna efter träningen.
Till Middag blir det pasta med kyckling och pesto och lite riven permasanost och till det Bubbelvatten.

Efter gårdagens Genomkörare så kändes det kanon i kroppen så den blev 5 km Bungy Pump imorse och sedan i kväll blir det att fortsätta med SEKAB-Klassikern och då blir det 10 km skidåkning.

Jag kan meddela att skidåkningen INTE var någon höjdare :-(
Inget glid och på slätan så högg skidorna hela tiden, men trots detta så mäktade jag med 10 km.
Imorgon kväll har vi skidlära på skyttis och det är självaste Sofia Domeij som skall visa oss lite trix.
För Er som inte vet vem Sofia är så kan jag meddela att hon varit Elit Skidskytt men slutade iför denna säsong.
Så imorgon får hon lära mig och ett 10-tal andra att åka skidor på rätt sätt, Hur det nu skall gå???

Dagens Måltider:
Frukost: A-fil med kanel, havrekli och frön
Mellanmål: 2 fullkornsbrod med ost och en kopp kaffe
Lunch: Kesobiffar, sallad och keso
Mellanmål: Päron
Middag: Durumpasta, pesto, kyckling, Permasanost och sallad

Dagens Motion:
5,23 km Bungy Pump (45:48 min)
10,05 km Skidåkning ( 1:06:36 min)

Totalt: -1065 Kcal 





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0