Förstärkningsfasen Dag 35

Dagens Vikt: 72,2 kg (+0,1)

17:e Veckan avklarad eller den 119:e dagen om man vill det, och trots mina försök att stangera vikten så fortsätter den bara neråt och jag kan lova att såvida jag mår så bra som jag gör så gör det inget.
Skulle jag känna att humöret, orken m.m skulle förändras så kommer jag direkt att lägga in en pasta/ potatis/ Rismåltid extra i veckan och skulle inte det ge possitiva resultat så går jag helt enkelt in med en Valfri måltid till.
Men jag hoppas att jag kan köra de 37 dagar som är kvar av min första Halva i Stabiliseringsfasen innan jag lägger till dessa dagar. Men jag är så himla glad att jag ligger under 25 i BMI.
Detta gör också att jag snittat -0,95 kg/ vecka eller 0,136 kg/ dag och det är ju Suuuper Bra.

Nu är det drygt 2 veckor kvar till vår sååå efterlängtade Utlandsresa och jag tror vi alla har fått en släng av resfeber :-) Nej vi har INTE börjat packa ännu för vi har faktiskt inte resväskor till alla ännu men det är på G.

Idag har man återigen Proteindag och det kommer nog att gå som en dans även denna torsdag.
Tror faktiskt att jag skall köpa mig ett par, tre nygrillade Kycklinglår till lunchen för det är så Gött.
Idag har jag också vilodag så det blir inget motionerande förutom en eller annan promenad med Gizmo.

Funderar på att laga lite Soppa ikväll, för jag har fått tag på ett Recept på en "Mirakel Soppa" från Vi Dukaner som är en Facebook Grupp som jag är med i.
Kanon att ha som mellanmål eller Lunch för jag hoppas den går att frysa in!

Dagens Måltider:
Frukost: A-fil med kanel, havrekli och frön samt ett ägg
Mellanmål: Kokt ägg
Lunch: 2-3 Grillade Kycklinglår
Mellanmål: Ägg
Middag: Torsk med Vitsås, ägg och keso

Dagens Motion:
Promenader med Gizmo.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0