Förstärkningsfasen Dag 36

Dagens Vikt 71,5 kg (-0,7)

Jag säger bara WOW.
Har jag berättat förut att jag ÄLSKAR DUKAN???

Jag vet att min älskade Mamma mfl kommer att säga,
Nu räcker det, Inte behöver du väl gå ner mera nu!!!
Och då kommer jag att svara, Men Mamma om jag mår bra, känner mig tillfreds och har orken & energin kvar så varför vara orolig. Var glad istället för min skull då jag har haft 20-25 år med ständigt viktproblem!
Och NEJ, jag gör inget för ATT gå ner i vikt just nu, jag försöker stangera min vikt.

Så var lugn, jag mår FANTASTISKT bra nu, så låt mig få göra det.....

Man har varit upp och ner i vikt som en Jojjo under MÅNGA års tid.
Jag har haft svårt med motivationen till och från att ta tag i vikten utan bara låtit det vara.......
MEN NU JÄVLAR är det slut på detta JOJJANDE.

Nu skall jag njuta av varje sekund, njuta varje timme, njuta varje dag och bara köra på.
Alla har väl hört ordspråket "Livet är Fantastiskt" !
För mig ÄR Livet just nu FANTASTISKT :-)

Ps: Vill bara visa vad vågen visade efter min 4 km Löprunda imorse.



Dagens Måltider:
Frukost: A-Fil med kanel, havrekli och frön
Mellanmål: 2 fullkornsbröd med ost samt kaffe
Lunch: Kebabsallad
Mellanmål: Päron
Middag: Tacos

Dagens Motion:
4,03 km Löpning (22,44 min)

Totalt: -298 Kcal

Kommentarer
Postat av: Flisan

Heja Roger- bra jobbat! Det viktigaste är att du mår bra och njuter av livet, fortsätt med det så kommer din mamma också inse att ditt bästa är just så här, just nu.....



( men som mamma vet jag att man alltid oroar sig för sina barn hur stora, starka och vackra de än är.... för man vill ju bara deras bästa...)

2012-02-17 @ 13:26:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0