Förstärkningsfasen Dag 39

Dagens Vikt: 73,2 kg (-1,0)
Saltet ut och vikten ner.

Starten på denna vecka blev bra då jag tog mig en promenad till Brux kl. 05:50 imorse för att köra ett Intervallpass på Löpbandet.
Men kroppen kändes VÄLDIGT trött och det har nog med all snöskottning igår att göra.
Brukar köra 4 minuters Intevaller och göra 4 st men idag valde jag att köra 2 minuters Intervall men gjorde istället 8 st så summa summarum blev det likadant :-)

10 arbetsdagar kvar nu och det börjar förberedas för utlandsresan hemma.
Det skall fixas Kattvakt, nån som vatttar blommorna och tar in Posten samt någon som skottar bort eventuell snö som kommer. Ja sedan skall det ju tvättas då man inte använt "sommar" kläderna på ett tag.

Dagens Måltider:
Frukost: A-Fil med kanel, havrekli och frön
Mellanmål: 2 fullkornsbröd med ost samt kaffe
Lunch: Kycklingsallad
Mellanmål: Päron
Middag: SkinkOmelett och sallad

Dagens Motion:
1 km Promenad till Brux
2 km Uppvärmning
8x2 min Intervall 4 km
1 km Nerjogg
30 min Kvällspromenad med Gizmo

Totalt: -862 Kcal

Kommentarer
Postat av: GG

Hej Roger!

Vill bara passa på att tacka för din mycket inspirerande blogg, som hjälper mig mycket när min motivation behöver boostas. Jag gillar också Dukan, för med den metoden fick jag äntligen kilona att börja röra på sig....

Du har gjort ett fantastiskt jobb!

2012-02-20 @ 11:34:11
Postat av: Roger Östman

Tack GG.

Kul att man kan vara till hjälp.

Lycka till och jag håller tummarna att du också lyckas.

2012-02-20 @ 12:38:24
URL: http://caroger.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0