Förstärkningsfasen Dag 40

Dagens Vikt: 72,2 kg (-1,0)

Haha, -2 kg på lika många dagar är ju suuuper.
Imorgon är man kanske i fas igen, eller rättare sagt imorgon är man UNDER fasen igen, vilket jag redan är :-)

Jag startade dagen med en Löprunda på drygt 8 km och det var såååå FANTASTISKT skönt ute.
Det var mörkt när jag startade och när jag nästan var hemma så ljusnade det allt eftersom.
Nu ka man ju hoppas att resten av denna dagen blir lika bra.

Beställde också idag 5 st nya T-Shirts på Nätet till utlandsresan.
Jag tog storlek small på alla så vi får se om dom passar.
Men om man går efter storlekslistan så skall det inte vara några problem men vi får se.
Annars får man skicka tillbaka dom och springa på stan och se om det finns nått på REA.

Kanske blir nån typ av modevisning här på bloggen till veckan, who knows :-)

Dagens Måltider:
Frukost: A-fil med kanel, havrekli och frön
Mellanmål: 2 fullkornsbröd med ost samt kaffe
Lunch: Skinkomelett, sallad och citronmarinerad rödlök
Mellanmål: Frukt
Middag: Pasta med kyckling och pesto (Har blivit min tisdagsmiddag nu)

Dagens Motion:
8,30 km Löpning (54,03 min) Snittpuls:131
30 minuter kvällspromenad med Gizmo

Totalt: -713 kcal


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0