Förstärkningsfasen Dag 44

Dagens Vikt: 72,9 kg (+0,7)

Startade lördagen med Skidåkningen uppe på Skyttis och det blev 10 km och jag klarade det under 60 minuter. 59.45 min körde jag det på och jag hade återigen mina vallningsfria skidor. Bra uppför men ack så dåligt glid.

Men nu har jag "bara" 40 km skidor kvar att åka och då har jag gjort bort 30 km löpning samt 90 km Skidåkning och då har jag 300 km Cykel kvar samt 3 km Simning men simningan tänker jag göra bort på Teneriffa.

Nej nu blir det en shoppingrunda på stan och det blir väl lite solglasögon, sommarskor och kanske badkläder.
Nu är det 7 dagar kvar innan vi åker......Läääängtar :-)

Dagens Måltider:
Frukost: A-fil med kanel, havrekli samt frön
Lunch: " fullkornsbröd med ost och stekt ägg samt en Cola Zero
Mellanmål: Frukt
Middag: Valfri måltid
Varmrätt: Helstekt fläskfile med Gorgonzola sallad och potatis
Efterrätt: Kesella Vanilj och bär
Kvällsmys: Kex och ost

Dagens Motion:
10,01 km Skidåkning (59,45 min)

Totalt: -700 Kcal

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0