Förstärkningsfasen Dag 47

Dagens Vikt: 72,4 kg (-0,5)

Kroppen känns lite öm efter gårdagens bragd, då jag i princip sprang lite mera än en Kvartsmara :-)
Ja, jag kallar det bragd då jag sprang 12,2 km på styvt 6 min/ km och hade klockan inte varit så sent hade jag nog kunnat mäkta med några kilometer extra. Var hemma 22:39 igår kväll... (Startade springturen efter Modos fantastiska KROSS av Frölunda i gårdagens Elitseriematch...)
Det känns att jag har mera i kroppen att ge men tyvärr kan det kan vara mina ben som ger vika.
Men, men om någon månad kanske man kan ge sig på att springa hem till min Mamma & Pappa!
Skulle jag klara att springa dit så kan jag skryta med att ha klarat en "Halvmara" då det är 2,1 mil till dom.

Ikväll blir det att storhandla inför fredagens 18 årsfest som vi skall ha för Ida.
Tänk att den "lillskruttan" fyller 18 år :-) Faan va tiden går fort....Och inte blir man äldre själv!!!
Ja men hon kommer att få en bra start på sitt 18:e år kan jag lova.

Fick förresten mina nya träningströjor igår, så här kommer ett smakprov.



Nu väntar jag bara på de 5 t-shirts som jag blev lovad leverans denna vecka.
Så vi får se om det lyckas...

Dagens Måltider:
Frukost: A-Fil med kanel, havrekli och frön
Mellanmål: 2 fullkornsbröd med ost samt kaffe
Lunch: Spagetti, Köttfärssås och sallad
Mellanmål: frukt
Middag: Köttbullar, keso, sallad och stekt ägg

Dagens Motion:
Totalt 40 minuters promenad med Gizmo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0