Förstärkningsfasen Dag 48

Dagens Vikt: 71,9 kg (-0,5)

Ojojoj, nu lääängtar man riktigt mycket tills vi drar iväg mot Arlanda på Lördagförmiddag :-)
Men först så ikväll blir det städning av kök och Toalett och Carola skall ge sig på Altanen för det är där vi skall sitta och äta på fredag kväll när vi uppvaktar Ida.
Skulle tro att vi blir drygt 20 personer som kommer så det behövs lite plats.

Faan jag börjar bli lite nervös nu för jag har inte fått mina 5 nya T-shirts på posten ännu.
Blev lovad leverans den 27:e och det är den 29:e idag och bara 2 dagar kvar av denna veckan om man inte räknar idag!!!
Mmmm annars blir det att panik shoppa på stan imorgon eller på fredag.

Var på Systemet och shoppade lite igår inför Lördagkväll som vi tillbringar på Connect Hotel Arlanda.
Blir lite medhavd middag samt detta goda att dricka, Ps Ölen är mina :-)



Dagens Måltider:
Frukost: A-fil med kanel, havrekli och frön
Mellanmål: 2 fullkornsbröd med ost samt kaffe
Lunch: Kräftsallad och ägg
Mellanmål: Frukt
Middag: Kalkonomelett och sallad

Dagens Motion:
5,20 km Bungy Pump (44,02 min)
8,01 km Löpning (51,16 min)

Totalt: -944 Kcal




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0