Cruisefasen Dag 66

Årets första Vikt: 75,2 kg (+0,4)

Årets sista dag flöt på bra och trots OTROLIGT med God mat så stod jag emot det mesta.
3 st Snittar av mjukt tunnbröd samt 3 st kex med ost och lite Pommac var det som slank ner.
För övrigt så var det bara Dukan relaterad kost för min del och det är jag stolt över.
Nu är det 8 dagar Protein och 3 dagar protein/ Grönsaker kvar innan jag hoppar in på Styrkefasen eller även kallad CONSOLIDATIONS FASEN och det känns såååå Jävla bra.

Dagens Måltider:
Frukost/ Lunch: A-fil med kanel, havrekli och frön samt 2 stekta ägg och kaffe
Mellanmål: Lite nötter och ett ägg
Middag: Kallmarinerad fläskfile, ugnsgratinerad keso och sallad

Dagens Motion:
30 minuters promenad med Gizmo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0