Cruisefasen Dag 67

Dagens Vikt: 76,0 kg (+0,8)

Ojojoj, detta var inte så bra!!!!
Undra vad som kan ha gått fel denna helg nu, för detta trodde jag inte skulle kunna ske?
Tycker inte att jag har ätit fel förutom det jag nämnde att jag åt på nyår och det kan inte ha gjort detta plusset.
Det kan ju vara Sojabönorna och sötmandeln men ändå tycker jag inte att jag ätit såna mängder att det skall synas så markant på vågen, kom på att det kan ju faktiskt vara att jag ätit Fläskfile också för det är ju Griskött och det är ju inte tillåtet i Cruisefasen, eller så är det att jag inte ätit 3 riktiga mål mat/ dag samt mellanmålet som jag normalt gör under veckorna. Jaja det är bara att jobba hårdare och vara mera noggrann med vad jag stoppar i mig hädanefter samt håller måltiderna.

Dagens Måltider:
Frukost: A-fil med kanel, havrekli och frön
Mellanmål: ägg
Lunch: Tomatkyckling och keso
Middag: Kycklinggryta + keso

Dagens Motion:
6,26 km Löpning på Brux (40 minuter)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0