Cruisefasen Dag 68

Dagens Vikt: 75,2 kg (-0,8)

Japp återigen har man kommit i kapp så det är väl som vanligt att jag ätit för mycket salt.
Får nog lägga alla sojabönor, sötmandel i skafferiet igen och låta dom ligga där i 2 veckor till.
Nu blir det bara att äta  kesella, ägg och kanske kycklinglår eller annat godkänt kött när man blir sugen på nått framför TV:n eller när alla andra i familjen sitter och mumsar på godis eller nått.

Jag tycker det är så underbart nu när jag har kommit igång med löpträningen och att det fungerar utan att mina knän ger upp. Har varit på Brux 2 dagar i rad nu och Löptränat 40 minuter/ gång och det roliga är att jag förbättrar mig hela tiden. Skall köra denna tiden nu ett tag för att se om det håller för då kan man öka succesivt och kanske ge sig på milen innan man åker utomlands :-)

Dagens Måltider:
Frukost: A-fuil med kanel, havrekli och frön samt 1 ägg
Mellanmål: ägg
Lunch: Fläskfile, ugnsgratinerad Keso
Middag: kebab, stekt ägg och keso

Dagens Motion:
6,54 km Löpning (40 minuter)
60 minuter Bungy Pump Träning





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0