Cruisefasen Dag 69

Dagens Vikt: 74,8 kg (-0,4)

Fy tusan va less man blir på de alla väderomslag som har skett den senaste tiden.
Ena dagen regn och +3°, nästa dag Snö och nån minusgrad, och nästa dag regn igen.
Och denna Jävla blåst blir man ju också galen på.
Tur man bara har typ 58 dagar kvar innan men åker till Teneriffa för 14 dagars skööön Semester :-)

Det känns som om man ligger lite efter denna veckan med vikten med tanke på att jag vägde 75,0 kg förra torsdagen och idag 74,8 kg. Iofs så har det ju varit Nyår men ändå så hade jag hoppas att jag skulle ligga lite bättre till såhär dagen innan veckovägningen!
Men vi får se imorgon bitti hur pass snäll vågen tycker att jag faktiskt har varit :-) 

Dagens Måltider:
Frukost: A-Fil med kanel, havrekli och frön samt 1 ägg
Mellanmål: ägg
Lunch: Räkor & Kräft sallad utan sallad men med Keso
Middag: Omelett

Dagens Motion:
6,11 km Bungy Pump (57,29 min)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0