Cruisefasen Dag 70

Dagens Vikt: 74,5 kg (-0,3)

13,9 kg på 11 veckor ger ett snitt på 1,26 kg/ vecka.

Denna vecka har det gått lite trögt med vikten men ett minus är ju faktiskt ett minus oavsett hur stort eller litet det är!! Jag har mina aningar om varför så jag får helt enkelt bättra mig på dessa områden.
Nu när det bara är en vecka kvar i Cruisefasen skall jag vara extra noga så att det sista halva kilot försvinner och att det kanske blir ett eller annat hekto extra för det gör inget, och nästa vecka går man med raska steg in i nästa fas och då på Fredagen till middag blir det min första valfria måltid så man får väl fundera på vad man skall lyxa på med.

Dagens Måltider:
Frukost: A-fil med kanel, havrekli och frön samt ett ägg
Mellanmål: ägg
Lunch: Keso och Rostbiff
Middag: Kesobiffar.

Dagens Motion:
7,04 km Löpning (40,06 min)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0