Cruisefasen Dag 72

Dagens Vikt: 75,7 kg (+0,5)

Det går upp och det går ner och så upp igen, och jag blir liiite less då jag sköter både maten och Motionen.
Känns som om att det blir tungt att klara målet tills på Torsdag då det riktiga släppet inte visat sig att hålla sig kvar som det gjorde förut. Som tex före julhelgen.
Iofs så är det "bara" 7 hekto kvar och Jo jag vet att det går trögre mot slutet, men vad är slutet för mig???
Svårt att svara på men det skall inte vara omöjligt att i framtiden ligga mellan 72-73 kg för mig trots att jag är snart 45 år. Men just nu är det 74:an jag strävar mot och den skall jag klara på de 5 dagar som är kvar till 12:e veckan.

Imorgon så skall vi köra Ida upp till Vännäs efter att hon varit hemma i drygt 2 veckor och det har varit skönt att ha henne hemma trots att hon ibland tror att det är ett Hotell hon bor på, men vilket tonåring är inte så.
I Love her anyway <3


Dagens Måltider:

Frukost: A-fil med kanel, havrekli och frön
Lunch: Keso och Rostbiff
Middag: Tacos rester
Mellanmål: Kesella Vanilj


Dagens Motion:

5,29 km Löpning (34,23min)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0